niedziela, 2 marca 2014

Burberry


Witam Was kochani mój pierwszy post. 
Na sam początek na pewno zwrócicie uwagę ,że uwielbiam koszule a dziś postanowiłam połączyć ją z kloszowaną
spódnicą. Burberry to jedna moich ulubionych więc mam do niej ogromny sentyment :)
Pasek w ostatnim czasie na trendach więc też go dodałam do tej stylizacji, zapraszam na ocenę i komentarze mile widziane:) pozdrawiam FashionByNovika :*






































Koszula - Burberry
Pasek - Allegro
Spódnica - Zara
Rajstopy - F&F


21 komentarzy:

  1. ta stylizacja podoba mi sie. kolor koszuli podkresla twa urode :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu , uwielbiam kratę Burberry :)) pzdr;*

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz super stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie!!!! cudna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you very often invite xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNA TA KOSZULA
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście w linki, byłaby bardzo wdzięczna :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny set :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna jest ta koszula , z ta spodnica wyglada na prawde dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna koszula,ładnie ja połączyłaś ze skórzaną spódniczką:) Powodzenia w blogowaniu!:*. zapraszam na tatuażowy post:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna koszula :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa spódnica ;)
    Zapraszam na naszego bloga crocked-team.blogspot.com o ręcznie malowanych ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula wymiata:P wygladasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń