piątek, 20 czerwca 2014

Hot pink with jeans

Hej Kochani :* 

Ostatnio moje wpisy stawiam częściej, bo nie wiem kiedy będę mogła kolejny szybko zrobić. Dzisiaj temat posta brzmi: Hot pink with jeans! Uwielbiany w tym sezonie "soczysty" mocny róż - NEON! :) Pomyślałam ,że dodam do niego jasne jeansy dopasowane oraz moja ulubiona marynarkę również ze wstawkami neonowego różu. Kupowana nie tak dawno w River Island.
Koszula, która już była tutaj pokazana w innej stylizacji. No i wygodnie noszone sandałki także akcent różu.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na ocenę Waszą i komentarze :**:)

                                      FashionbyNovika










                                                 Marynarka - River Island
                                                 Koszula - Peacocks
                                                 Biżuteria - Atmosphere 
                                                 Zegarek - Lorus
                                                 Spodnie - F&F
                                                 Sandały - Vices
                                                 Szminka - Maybelline Nr.900

Dziękuje za Waszą uwagę , zapraszam na ocenę! ;) Pzdr;*

32 komentarze:

  1. cudowne energetyczne kolory!! SUPER

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na niektórych zdjęciach kolor różowy marynarki i butów wyglądają tak różnie, że połączenie takich dwóch odcieni wygląda troszkę dziwnie, ale może to tylko jakość zdjęcia;) Za to bardzo spodobał mi się naszyjnik.
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może znajdziesz coś co Cię u nas zainteresuje
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe jakość zdjęcia w ostatnich stylizacjach nie zadowala mnie dość specjalnie ponieważ aparat drugi mam pożyczone więc zdjęcia wychodzą jak wychodza... :)
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Koszula, buciki i naszyjnik przepiękne :) Ładnie Ci w takich soczystych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam neony ! Szczególnie różowy i pomarańcz. Bardzo podoba mi się ta marynarka + buciki, co do jakości fot to faktycznie momentami kolory wydają się inne ale tak czy siak całokształt na duży plus :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jestem początkująca jeszcze nie umie też zdjęc robić tak jak inne blogerki :) Ale dziekuje za Twoja uwage ;*:) pzdr zapraszam częściej!

      Usuń
  5. wszystko mi się bardzo podoba, świetny look! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sweterek , dobrze wyglada z koszula , tylko osobiscie ubralabym inne buty ,tzn chodzi mi o kolor , bo sandalki sa sliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe buty! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko się tak pięknie komponuje - magia! W dodatku neonowe kolory podkreślają twoją urodę :)

    Dziękuję za komentarz i w wolnej chwili zapraszam ponownie :)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie to zestawiłaś, jesteś prześliczna :))

    Zapraszam do mnie na bloga i facebook'a :)
    ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz w neonach:) ps obserwuję i zapraszam do mnie:) jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny look!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/perelki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny look:) Genialny róż:D Do twarzy ci w takim :) Zapraszam- http://szafangela.blogspot.com/?m=1 :) przydała by mi się opinia kogoś doświadczonego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze sandałki :) uwielbiam róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam róż :)
    śliczne buty, koszula i naszyjnik :)
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna stylizacja masz ladne wlosy :)

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka super koszula i sweterek! kurcze, też bym taki chciała. ;) bardzo ładnie Ci w tym kolorze. ;)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny naszyjnik;)
    pozdrawiam ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ten róż wygląda mega z Twoją karnacją <3

    zapraszam!:) natalievalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super outfit :D +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    www.klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. you look great. love this look
    Love
    Can we follow each other on GFC?
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much !
      of course already Extinction xxx

      Usuń