niedziela, 15 czerwca 2014

Powder Pink

Cześć kochani!

Szybko nadrabiam czas nowym postem kolejny z mojej ulubionej serii kolor - PUDROWEGO RÓŻU!W mojej szafie już od dawna stawiam na ten kolor. Idealnie w moim guście!Dzisiaj przedstawiam elegancki styl też na wieczorne wyjście.Dopasowane eleganckie spodnie proste w kobaltowym kolorze łączone z pudrowym różem! :) Uwielbiam!Szpilki bardzo wygodne! I oczywiście koszula nigdy za dużo!:) 
Zapraszam do oceny WAS:*:)

 Pozdrawiam /fashionbynovika:*






















Pozdrawiam :*:) 


10 komentarzy:

  1. Jednym słowem...ja pierd....jaka dupa

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne szpileczki i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula :) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam pudrowy róż! no i ten krój szpileczek też jest świetny. ;) powiedz mi, wygodne są? ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedne z moich najczęściej noszonych szpilek! :) Bardzo wygodne. :) pzdr

      Usuń
  5. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice look!!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka i naszyjnik bardzo mi się podobają, w moim guście !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zestawienie! Piękne kobiece kolorki!
    ♥ pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń